2009. július 6., hétfő

Én is ott VOLTam ám!

Soproni utam végét a VOLT fesztivállal óhajtottam megkoronázni, szombatra volt jegyem, így a péntekről szombatra virradó éjszakát is el kellett töltenem valahogy. Tettem egy kis városnéző sétát, megnéztem, hol is van a fesztivál tulajdonképpeni bejárata, és kutattam, hogy hol lehet nyugodtan aludni anélkül, hogy az embert kirabolják álmában - nem igazán akartam 500 forintot fizetni a mávnak azért, hogy hat rövidke órára vigyázzanak a cuccomra. Ebből a célból egyébként bepróbálkoztam a helyi taxi diszpécsereinél, ők ugyanis egész éjjel ott voltak, de nem kellett pozitívan csalódnom a taxisokról kialakult negatív képben, képtelenek voltak engedni, hogy reggelig az irodájuk egyik eldugott sarkába lepakoljam azt a kevés cuccot, amit hordoztam. Hát, nem volt mit tenni, az éjszaka éjféltő hajnali 3-ig tartó időszakát egy a vasútállomáshoz közeli közparkban töltöttem el, irdatlan mennyiségű denevér légiútvonalának egy csomópontjában. Igen látványos volt, de az alvást nem könnyítették meg nekem. 2 körül egy srác jött oda hozzám, akiről azt hittem, hogy csak az éppen használatban lévő fényképezőmre pályázik, de mint kiderült, csak egy buliból jött ki levegőzni. Ádámnak hívják, lakott ő is Budapesten, így egész jól összespanoltunk. 3 után nem sokkal betértem az akkor nyitó vasúti váróterembe, de meglepetésemre tömeg fogadott - hát igen, megfeledkeztem a fesztiválról, épp a harmadik nap végén járt a dolog, így sokan már leléptek. Miután elment a vonat, egész kényelmesen rádőltem a cuccomra - amiben korábban rendezkedtem egy kicsit, hogy a drága dolgok kerüljenek alulra - és szunyáltam még egy kicsit.

Hajnalhasadtakor jártam még egyet, beszereztem a reggelimet, megfürödtem egy utcai ivókútnál, fogat mostam, és mire ezekkel végeztem, útnak is indulhattam beváltani a jegyemet karszalagra. Menet közben találkoztam néhány berzsenyis ismerősömmel, akik még az előző nap viszontagságait pihenték ki egy helyi lakos háza előtti domboldalon. Dumáltam velük kicsit, jegyet váltottam, és egyikük hagyta, hogy a sátrában pakoljam le a cuccaimat. Eztán bementünk a fesztiválra... Volt ott minden: drága sör, ingyensör, csocsó... Najó, nem minden, sőt, egyelőre csak ezek. Dél felé nyitott a legtöbb dolog, ekkor Vanccsal - akinek a sátrába pakolhattam nyertünk egyegy napszemüveget álbajusszal és fánkot. Ezekkel felszerelkezve mentünk le a vasútállomásra érkező osztálytársaim és ismerősöm elé. Természetesen senki se röhögött ki minket lefelé menet, amint Magnumot és Poirot-t mímelő bajusszal, napszemüvegben ereszkedtünk lefelé a domboldalon, milyen jóérzésű ember is tenne ilyet?!XD Bővült társasággal tértünk meg a helyszínre, és egyből fel is mértük a terepet. Kettőkor befesttettük a hajunkat szőkére, ezért cserébe egy-egy doboz Soproni Szőke ciklon volt a jutalmunk. Itt egy kép, ami megmutatja, hogy hogy nem fogok kinézni soha többé:



Kis kitérő:Figyelem!!! A Soproni Szőke ciklon csak INGYEN fogyasztható! Bárminemű pénzköltés erre a "sörre" felesleges és kerülendő!

Később még öten "sörbarátkoztunk" - ez azt takarja, hogy egymáshoz kötnek minket és időről időre sört kapunk ezért. Így megkötözve karaokeztunk, épp végszóra érkeztünk, és ha az előttünk lévő két srác nem jófej velünk, már színpadra se léphettünk volna. Szerencsére jófejek voltak, hála ennek 7-en énekeltük végig a Mennyország tourist-ot - közepes sikert elkönyvelve. xD
Az estéről már csak címszavakban tudnék beszélni, úgymint Bunjee jumping - nem nekemXD, Marilyn Manson mellbimbója - hála az égnek ez se nekem, Quimby, pogó - ami nem egy kényelmes dolog, ha még egy csaj is ül az ember nyakábanxD, tánc, szabadban alvás, 5 főre 3 hálózsák, stbstb... Így zárult életem első - és remélem, nem az utolsó - VOLT fesztiválja.

Hazautam története rövid és velős: Sopron határában felvett egy srác, elvitt egy jó 30 kilóméteren, majd itt egy buszmegállóban vett fel a fesztivál egyik szervezője, aki épp Budapestre tartott. Neki is hálásan köszönöm a fuvart meg azt az üveg vizet, amit vett nekem, és természetesen mindezekelőtt a társaságát. Ez volna röviden és tömören az én második Kiskalandom, amit remélhetőleg még a közeljövőben egy harmadik követ majd!

Addig is kellemes és élménydús nyarat minden humanoid élőlénynek, aki tud olvasni, és érti a nyelvet!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése